Δοκιμάσαμε την εξυπηρέτηση πελατών της Wind…

Πρόσφατα (1/4/2019) έτυχε να αγοράσω ένα Wind F2G νούμερο το οποίο για 3 μήνες είχε διπλασιασμό της κάρτας οπότε και “ψάρωσα”. Στην πρώτη ανανέωση όλα πήγαν καλά, αφού την διαδικασία έκανε υπάλληλος της Wind και τα 10€ έγιναν 20€. Ας μπούμε στο ζουμί όμως που είναι η εξυπηρέτηση πελατών της Wind…

Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν μετά από 1 μήνα έκανα την δεύτερη ανανέωση κάρτας και δεν έγινε διπλασιασμός… Μετά από μερικές μέρες επισκέφτηκα ένα κατάστημα Wind το οποίο απλά με σύνδεσε με την τηλεφωνική υποστήριξη της Wind. Τους εξήγησα το πρόβλημα και μου είπαν ότι εντός 2 εργάσιμων θα μου έχει αποδοθεί ο διπλασιασμός που δεν έγινε και πως είχα δίκιο.

“Μηδενική” η εξυπηρέτηση πελατών της Wind;

Η πρώτη επικοινωνία έγινε και όντως μετά από μερικές μέρες μου ήρθε SMS ότι μου αποδόθηκε το υπόλοιπο που η Wind μου χρωστούσε. Χωρίς όμως να υπάρχει κανένα υπόλοιπο! Δεν είχε μπει δηλαδή ούτε ευρώ ούτε τίποτα.

Επικοινώνησα ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών της Wind για δεύτερη φορά όπου ο υπάλληλος μου είπε να περιμένω στην αναμονή όπου μετά από λίγα δευτερόλεπτα η γραμμή έκλεισε και δεν με πήραν ποτέ πίσω, αλλά η χρέωση χρέωση ανά κλήση…

Επικοινώνησα και τρίτη φορά όπου το πρόβλημα επιβεβαιώθηκε και θέλανε άλλες 2 εργάσιμες για να μου αποδώσουν τον διπλασιασμό που δεν έγινε από λάθος της Wind.

Μην τα πολυλογώ, επισκέφθηκα άδικα κατάστημα της Wind, αλλά και χρεώθηκα άδικα 3 φορές για να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών της Wind με το αποτέλεσμα να είναι μηδενικό… Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τίποτα, ακόμα περιμένω, οι εργάσιμες που η ίδια η Wind μου είχε πει έχουν περάσει…

6 comments

  1. Απαράδεκτο το τμήμα εξυπηρέτησης wind μετά από 3 ώρες αναμονής και προσπάθειας να βρω εκπρόσωπο να μιλήσω μου το έκλεισε στα μούτρα.Δεν με πήραν ποτέ πίσω και υπεύθυνος δεν υπήρχε. Δεν ξέρω πως αντιλαμβάνονται την λέξη εξυπηρέτηση εκεί πέρα. όποιος θελήσει να καλέσει την wind ας είναι προετοιμασμένος ψυχολογικά

  2. Υπάρχει και τρόπος και νομοθεσία σχετικά με όλα τα προβλήματα. Θα πρέπει να απευθυνθείτε στον ΕΕΤΤ ή/και στο συνήγορο του καταναλωτή, κυρίως όμως ο ΕΕΤΤ έχει να κάνει με τις τηλεπικοινωνίες.
    Πάντα μα πάντα είναι τόσο ωραία στημένες οι εξυπηρετήσεις που δε μπορείς εύκολα να βρεις το δίκιο σου. Ωστόσο η προσωπική μου εμπειρία μου έδειξε πως όσο έχει κουράγιο να το κυνηγήσει κανείς σχεδόν πάντα δικαιώνεται.
    Η συμβουλή μου είναι πως πρέπει οπωσδήποτε ο καθένας να το κυνηγά. Όσο το αφήνουμε, τόσο ξεσαλώνουν οι εταιρίες τηλεπικοινωνίας.
    Είχα Nova, η εξυπηρέτηση δεν ήταν απαράδεκτη, απλώς δεν υπήρχε καν! Η Cosmote για μένα έχει μακράν την καλύτερη συγκριτικά με τις λοιπές, όπως και η HOL. Καμία ωστόσο δεν είναι τέλεια και όλες μα όλες χρησιμοποιούν “φόρμες επικοινωνίας”. Να κρατάτε πάντα αντίγραφα των γραπτών επικοινωνιών, ο προφορικός λόγος δύσκολα αποδεικνύεται! Υπομονή και κυνήγι!

  3. παρα πολυ καλο !!! Σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου!!

  4. Η εξυπηρέτηση πελατών , νομίζω, κάθε εταιρείας. Δεν είναι εκεί κατα πρώτον για να σου λύσει κάθε πρόβλημα , αλλά για να σε καλμάρει κάθε φορά που έχεις πρόβλημα με κάποιο θέμα που δεν θα έπρεπε , αυτονόητα , να έχεις. Όπως internet όταν κάνεις σύνδεση και όχι μετά απο ένα μήνα, ο οποίος μήνας περνάει με επανάληψη των 3 εργάσιμων ημερών κάθε φορά που επικοινωνείς , γιατί κάθε φορά μιλάς με άλλον εκπρόσωπο και του τα λές πάλυ απο την αρχή και κάνεις όλες τις κινλησεις απο την αρχή , για να καταλήξεις κάθε φορά ότι υπάρχει πρόβλημα , θα δηλωθεί ως βλάβη και μετά απο 3 εργάσιμες το ξαναβλέπουμε.
    Προσωπικά μου έχει τύχει με όλες τις εταιρείες που υπάρχουν , COSMOTE , WIND , VODAFONE και τοκερασάκι στην τούρτα η NOVA-FORTHNETπου μας έχει αλλάξει τα φώτα και τα πετρέλαια μαζί.

    Πραγματικά αισθάνομαι οτι όλες αυτές οι εταιρείες με δουλεύουν, με κοροιδεύουν και με επεξεργάζονται.

    Τί μπορεί να κάνει κανείς για να βρεί το δίκαιο του???
    Ξέρει κανείς να μου πεί …..

  5. αστα να πανε…….ειδικα με την wind….πλεον δεν χρησιμοποιω τηλ,που και χρεωνεσαι και περιμενεις και παιζει να μην συνδεθεις.μεσα απο την σελιδα τους στο φβ επικοινωνω καλυτερα.δεν ειδα αν εγραψες αρθρο για την εναρμονισμενη τακτικη και των τριων της κντς.εχουν συστησει καρτελ και δεν κουνιεται φυλλο.εχω κανει καταγγελια στην εεττ και με ενημερωνει οτι θα ενημερωσει τις τρεις….τι διαολο???

  6. Ωραία το εργαλείο μέτρησης speedtest όπως και οι πληροφορίες, ευχαριστούμε.

Leave a Reply

Your email address will not be published.