Δοκιμάσαμε την εξυπηρέτηση πελατών της Wind…


Πρόσφατα (1/4/2019) έτυχε να αγοράσω ένα Wind F2G νούμερο το οποίο για 3 μήνες είχε διπλασιασμό της κάρτας οπότε και “ψάρωσα”. Στην πρώτη ανανέωση όλα πήγαν καλά, αφού την διαδικασία έκανε υπάλληλος της Wind και τα 10€ έγιναν 20€. Ας μπούμε στο ζουμί όμως που είναι η εξυπηρέτηση πελατών της Wind…

Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν μετά από 1 μήνα έκανα την δεύτερη ανανέωση κάρτας και δεν έγινε διπλασιασμός… Μετά από μερικές μέρες επισκέφτηκα ένα κατάστημα Wind το οποίο απλά με σύνδεσε με την τηλεφωνική υποστήριξη της Wind. Τους εξήγησα το πρόβλημα και μου είπαν ότι εντός 2 εργάσιμων θα μου έχει αποδοθεί ο διπλασιασμός που δεν έγινε και πως είχα δίκιο.

“Μηδενική” η εξυπηρέτηση πελατών της Wind;

Η πρώτη επικοινωνία έγινε και όντως μετά από μερικές μέρες μου ήρθε SMS ότι μου αποδόθηκε το υπόλοιπο που η Wind μου χρωστούσε. Χωρίς όμως να υπάρχει κανένα υπόλοιπο! Δεν είχε μπει δηλαδή ούτε ευρώ ούτε τίποτα.

Επικοινώνησα ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών της Wind για δεύτερη φορά όπου ο υπάλληλος μου είπε να περιμένω στην αναμονή όπου μετά από λίγα δευτερόλεπτα η γραμμή έκλεισε και δεν με πήραν ποτέ πίσω, αλλά η χρέωση χρέωση ανά κλήση…

Επικοινώνησα και τρίτη φορά όπου το πρόβλημα επιβεβαιώθηκε και θέλανε άλλες 2 εργάσιμες για να μου αποδώσουν τον διπλασιασμό που δεν έγινε από λάθος της Wind.

Μην τα πολυλογώ, επισκέφθηκα άδικα κατάστημα της Wind, αλλά και χρεώθηκα άδικα 3 φορές για να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών της Wind με το αποτέλεσμα να είναι μηδενικό… Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τίποτα, ακόμα περιμένω, οι εργάσιμες που η ίδια η Wind μου είχε πει έχουν περάσει…

One Response

  1. Nick 30/05/2019

Leave a Reply